Whitepaper: Campus recruitment

De effectiviteit van Campus recruitment: wat is de return on investment?

In veel organisaties zien we dat er ‘iets’ met Campus Recruitment gedaan wordt, maar waarom eigenlijk?

Veel recruiters vinden het leuk om naar events te gaan, hogescholen en universiteiten te bezoeken, inhousedagen te organiseren: alles om in contact te komen met jong talent. Maar wat ga je met dat jonge talent doen, en met welke aanpak bereik je hen? Maar vooral: wat is precies het doel van Campus Recruitment in jouw organisatie, en wat zijn de resultaten jouw inspanningen? Zonder een duidelijk doel en strategie heb je geen idee of je effectief bezig bent.

In deze whitepaper geven onze collega’s vanuit hun ervaring en kennis handvatten om Campus Recruitment met een duidelijk doel, een goede aanpak en meetbaar resultaat aan te pakken. Campus Recruitment betekent niet alleen maar op een beurs staan en ad-hoc stagiaires en starters enthousiast maken. Als je effectief en strategisch wil bijdragen aan de organisatiedoelstellingen, moet je doelmatig aan de slag gaan en weten welke resultaten je wilt halen. Door goed na te denken over je strategie en je resultaten te meten, krijg je inzicht in de resultaten en kan je bijsturen waar dat nodig is. Zo krijg je grip op jouw Return on Investment en weet je of, en hoe, je Campus Recruitment succesvol maakt voor jouw recruitment.

Download de whitepaper en lees verder!

Ik ontvang graag de whitepaper Campus recruitment