Home » Interim Recruitment Marketing Specialist

Interim Recruitment Marketing Specialist

Ben je een ervaren recruitment marketeer met een hart voor goede arbeidsmarktcommunicatie? Bij YOBZ hebben we altijd een plek vrij voor enthousiaste collega’s!

Wat ga je doen?

Als Interim Recruitment Marketing Professional werk je aan tijdelijke projecten bij onze opdrachtgevers. Dat kan een Employer Branding-strategie zijn, campagnes om doelgroepen te benaderen, of je bent chef nieuwe careersite. Opdrachtgevers huren ons in voor onze expertise. Dat betekent dat je er niet een to-do lijst voor je klaarligt, maar dat jij aan het roer van het project staat. 

Vrijheid en verantwoordelijkheid dus. En afwisseling: Je werkt de ene keer drie maanden aan een communicatiestrategie bij de overheid, de volgende opdracht ben je negen maanden aan boord bij een technisch dienstverlener om een nieuwe careersite op te tuigen. Die afwisseling en de projecten die je aflevert maken dit werk mooi.

Wie zijn wij?

Wij zijn een groep van zo’n 35 recruiters en recruitmentmarketeers en werken op de meest uiteenlopende opdrachten. Sourcing bij DHL, operationele recruitment in het Amphia Ziekenhuis, een careersite voor Enexis of een amc-strategie voor de Belastingdienst. En nog veel meer. 

Als je bij ons komt werken zoeken we een opdracht die bij jouw ambitie en kennis past. Tijdens elke opdracht help je niet alleen de opdrachtgever vooruit, maar ook jezelf: je doet nieuwe kennis op, vergroot je netwerk, en hebt binnen no time een dijk van een cv. 

Ook leuk: je doet geen sales. Daar hebben we andere collega’s voor. Jij stort je volledig op waar jij goed in bent: recruitment marketing en arbeidsmarktcommunicatie.

Groeipad

Group 7

Wie ben jij?

Een ervaren recruitment marketeer. Als Interim Professional kom je vanuit jouw kennis en ervaring dingen in gang zetten bij opdrachtgevers, dus 3 jaar ervaring is het minimum. Verder heb je HBO werk- en denkniveau en ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar. 

Wat vooral belangrijk is: je hebt geen manager nodig die jou vertelt hoe je iets moet doen. Je maakt je snel thuis in een organisatie, weet wie de stakeholders zijn, verbindt en ziet kansen. Zo til je recruitmentmarketing, en de organisatie, naar een hoger plan.

Pluspunten

Werken als Interim Professional, maar met zekerheid: ook als er even geen opdracht beschikbaar is krijg je gewoon salaris en geen scheve gezichten. We investeren ook veel in training en ontwikkeling: via onze YOBZ-academy, externe coaching, intervisie en carrière-buddy’s, en met onze Y-buddy’s. Op een opdracht ben je niet alleen: stel een vraag in de appgroep en binnen 5 minuten kan je weer een nieuwe expertise op je LinkedIn zetten. Verder mag je rekenen op:

  • Uitstekend salaris
  • Een bonusregeling
  • Leaseauto en laptop
  • Telefoonvergoeding
  • 25 vakantiedagen en een extra dag om vrijwilligerswerk te doen
  • Een ruime bijdrage in je pensioenregeling
  • Feestjes, maandelijkse borrels, weekendje weg, bbq-en. Nu even online, zo snel mogelijk weer ‘echt’.

Mooi verhaal toch? Om te horen hoe het écht is om bij ons te werken, brengen we je tijdens de sollicitatieprocedure in contact met een aantal collega’s. Dan hoor je het ook eens van een ander.

Hopelijk zien we je snel!

Solliciteren

Ben jij onze nieuwe collega?

Solliciteren

Sollicitatieprocedure

Solliciteren

Leuk dat je solliciteert! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Heb je na een week nog niets gehoord? Trek dan even aan de bel! Wij reageren op alle sollicitaties, dus neem contact op met de persoon die bij de vacature staat vermeld. 

Kennismaken

Eén van onze collega’s belt je om kennis te maken. Als dat klikt, maken wij een afspraak om face-to-face kennis te maken met de Recruitment Coördinator.

Vinden we elkaar leuk?

Dan doen we je een aanbod, en gaan we je introductieperiode plannen! 

Wat onze professionals zeggen