Team EIFFEL is de community waar talent en expertise samensmelten tot de grootste interim-,
consultancy- en projectorganisatie van Nederland. We zijn er om impact te maken.
Om de toekomst van Nederland vorm te geven, samen met organisaties die de agenda’s van morgen bepalen.
Onze missie: recruitment als vak op de kaart zetten. Wij helpen opdrachtgevers met recruitment, recruitmentmarketing en arbeidsmarktcommunicatie. Door onze Interim Professionals tijdelijk bij opdrachtgevers te plaatsen helpen we de organisatie vooruit: door tijdelijke vervanging, maar ook door nieuwe strategieën te ontwikkelen en implementeren. Kortom; één partner voor al je recruitment vraagstukken. Dat is wel zo praktisch.
Wij zijn inmiddels met ruim 80 YOBZers, waarvan 70 als Interim Professional dagelijks bij onze opdrachtgevers aan de slag zijn. Zoals je hieronder ziet een heel divers team, en dan heb je alle verschillende persoonlijkheden en ervaring nog niet eens gezien.
Office
Marc Eijkens
Algemeen directeur
Emilie Lamers
Business Manager
Marjolein de graaf
Talent Manager
Rick Jans-Beken
Business Manager
Robert Bastiaenen
Marketing Manager
Interim Recruitment Marketeers
Amelia Nzau
Niels van Harten
Linda van winkoop
Interim Recruiters
Arne Boogert
Aschlyn Pedro
Bo Maas
Clarice Belle
Caroline van den Breukel
Catelijne Kunst
Charlotte Rutgers
Daniella Fotiadis
Danny Andriese
Danny de Boer
Hodan Asker
Iris van der lei
Demi Horters
Deveney Boscart
Dion Heuven
Jalene Pindon
Jaron Bossinade
Faouzi Chibrani
Faye Teeling
Fleur Miltenburg
Ky Thoes
Liz Pique
Joey de Jongh
Linda van Alphen
Jan Wessel van Spaendonck
Mickey Vera
Marijke Smitstra
Jitske van de kuilen
Susanne Mimpen
Judith Hamers
Wendy Dirks
Riffad Dhonre
Yvette van Deijnen
Sara Tahri
Raiesa Lala
Yvette Scheltinga
Sebastiaan Fox
Recruitment Trainees
Isaurah van den Berg
Laura Biesenbeek
Verandering
We geven onze opdrachtgevers door al onze ervaring nieuwe inzichten, een andere aanpak, en veranderen de manier waarop ze naar recruitment kijken.
Vooruitgang
Door organisaties vooruit te helpen, komen we zelf ook steeds verder in onze kennis en ervaring. We investeren veel in onze eigen vooruitgang door onze academy en coachingstrajecten.
Verbinding
We werken allemaal aan een andere opdracht, maar doen dat samen. De kennis van je collega's neem je mee op opdracht, en samen leren we van elkaar.
Vrijheid
We zijn allemaal professionals. Er is geen manager die over je schouder meekijkt, maar maken zelf onze opdracht tot een succes. Zo staan we zelf aan het roer van onze carrière.
Kernwaarden
Aangezien je als Interim Professional intern bij de opdrachtgever werkt, met een eigen cultuur, vinden wij de juiste YOBZ-cultuur heel belangrijk. Een cultuur die past bij het werken als Interim Professional en bij YOBZ als organisatie.
Tijdens je jaarlijkse gesprek worden de kernwaarden ook besproken. Hoe betrokken ben je bij YOBZ? En zorg je in je opdrachten voor vernieuwing? Dit allemaal om te zorgen dat je jezelf continu blijft ontwikkelen. Stilstaan doen we liever niet.
Werken bij YOBZ
Werken bij YOBZ, hét interim recruitment bureau van Nederland. Afwisseling van interim opdrachten, de gezelligheid en kennis van 60 collega’s. En ondertussen keihard werken aan je ontwikkeling.
Wij hebben voor iedereen een passende vacature, of je nou net de eerste stappen in recruitment maakt, al veel kilometers hebt gemaakt of een ervaren (recruitment) marketeer bent. Word een YOBZ-er!