Team EIFFEL is de community waar talent en expertise samensmelten tot de grootste interim-,
consultancy- en projectorganisatie van Nederland. We zijn er om impact te maken.
Om de toekomst van Nederland vorm te geven, samen met organisaties die de agenda’s van morgen bepalen.
Wil jij (mogelijk) een YOBZer inhuren? Dat kan! Onze Business Managers denken graag met je mee over hoe en met wie wij jouw uitdaging het beste kunnen oplossen.
Stap 1. Contact opnemen
Neem contact op met één van onze Business Managers. Ons direct bellen is uiteraard altijd mogelijk. Plan je liever even een korte teams afspraak in? Dat kan natuurlijk ook. Klik hieronder op “plan vrijblijvend een afspraak in” om de beschikbaarheid in hun agenda te zien.
In een afspraak met één van onze Business Managers bespreken jullie jouw uitdaging. Ligt er een sourcing of strategisch vraagstuk? Of is juist de inzet van een Recruitment Marketeer wat jullie verder brengt. Zij denken graag met jouw mee. Vervolgens checken zij wie er beschikbaar is om deze uitdaging aan te gaan.
Stap 3. Kennismaking met een YOBZer
Jij ontvangt binnen uiterlijk 48 uur één of meerdere cv’s van beschikbare interim professionals. Naast de persoonlijke informatie en ervaring van de professional vind je hier ook het tarief en de beschikbare uren.
Jij laat vervolgens aan de Business Manager weten wie je graag spreekt. Zij plannen op korte termijn dan een, naar jouw wens fysieke of digitale, afspraak in voor een kennismaking met de interim professional.
Stap 4. Offerte op maat
De juiste match gevonden? De Business Manager stuurt je een offerte. Jij bepaalt zelf voor hoeveel maanden je de interim professional in wil zetten.
Stap 5. Akkoord en start YOBZer
Er gaat een YOBZer bij jou starten! De collega start op de afgesproken dag. Dit kan op zeer korte termijn zijn, of na een aantal weken. Ook dit is naar jouw eigen wens.